26 Temmuz 2007 Perşembe

Google beni aldattı!

Şekil 1.a, "teknobaba" olmayı layıkıyla yerine getirebilmek için her zaman sağ omzumun üzerinde Google, sol omzunun üzerinde Wikipedia duruyor.

Çok şükür Yeni Dünya'ya geldiğimizden bugüne dek Google, özellikle maps hizmetiyle yüzümü kara çıkarmamıştı. Ta ki bugüne dek...

Dün gece Mars'ın doktorunun muayenhanesinin krokisi ve tarifi için Google'a girdim. Adresi maps penceresine "261, James Street 1G, Morristown, NJ" şeklinde yazdım. Kalleş Google, meğersem bana şekilde olduğu gibi "1 James Street" krokisini göstermiş. Ben de uyku sersemi, yazılı tarife de ayrıca bakmadan "nasılsa eve 2 dakika yürüyerek gideriz" diye düşündüm. Mars'ı Bugaboo'suna koyduk, yürümeye başladık. James St. ve South St. köşesine geldiğimizde sokağın 1 numardan başladığını görünce şakınlık geçirdim. Ancak şaşkınlığım sersemlikle karışık devam etti. İnatla yürümeye devam ettik. 60 numaraya geldiğimizde Burcu çoktan isyan etmişti. Zaten evler de seyrekleşmeye başlamış, James Street kırsal bir yola dönüşmeye başlamıştı. Dünyanın en inatçı babası ancak 134 numarada kaldırım bitince pes etti. Babamı aradık arabayla geldi bizi kurtardı, 261 numaraya kadar arabayla devam ettik. Allah'tan Mars hayatından memnun uyuyordu. Burcu haliyle biraz yoruldu, söylendi ve huysuzlandı. Haksız da sayılmaz yani...

Alacağın olsun Google, taze babanın karizmasını çizdin...

Mars'ın babası.-

Hiç yorum yok: