20 Temmuz 2007 Cuma

Yarın sünnet, öteki gün deniz!

Doğumunu göremedik, sünnetini de mi göremeyeceğiz demeyin oğlumuzu atlı karıncaya oturtup, montaj bandında ele güne maymun yapmaya niyetimiz yok. Yarın sünnet olacak Allah'ın izniyle. Doktorumuz da zaten Türk, ne kadar keseceğini biliyordur...

Eskiden evde bir yerlerde 18mm bir film şeridi vardı, sanırım babamın sünnetiydi. Babam kaçıyor, mahallenin sünnetçisi kovalıyordu. O filmi bir kez görebildik, sonra derin devlet tarafından yok edildi. Bugün bulsak Cannes Film Festivali'nde kısa komedi dalında kesin ödül alırdı.

Benzer bir tören kabusu da, post-modern bir yorumla benim gibi tüm 70'ler kuşağı beyaz Türk erkeklerin başından geçmiştir. Meşhur atlı karınca, palyaço vs... Yer:
Kemal Özkan Sünnet Sarayı, Meşeli Sokak 39 Numara, 4. Levent.
Bizim ofis bugün iki bina ötede herkes tarifi Kemal Özkan'dan kolayca kapıveriyor...

Babası...


7 yorum:

Ceylan dedi ki...

Cem'cim,
Sünneti de hallediyorsunuz, bi de askerliğini halledin öyle gelin derim! Oğlan kurtuluversin hepsinden!
Bana mail adresini yollar mısın, size Yiğit paşanın resimlerini yolliim..sevgiler..

Derin Devlet dedi ki...

Benim bir itirazım yok uygundur.
Hayırlı olsun.
Derin Devlet

Adsız dedi ki...

Sünnet mevlidini burada yaparız .Herşey hayırlı osun.
Dayın

gülşen dedi ki...

Cem hazır gitmişken oğlanı evlendirip öyle dönün bari.
hayırlısı olsun.

gülşen teyzesi

Cem Argun dedi ki...

Ceylan'cım onu burada halletmeye kalkarsan GI Joe yaparlar, aman diyim Mars'ı Mehmetçik kadrosuna yazdırdık... :)

Şule Dalan dedi ki...

Yuşa tepesine gidilecek Şehzade kıyafeti giyilip ben anlamam. Ben konservatif bir teyzeyim.
Çok çok sevgiler.

Adsız dedi ki...

canlarım ikinizide kutluyorum böyle olaganüstü bir sanat eseri dünyaya getirdiginiz icin.cesmeden izmir'e vatandaslık görevimi ifa icin geldim ama ne yalan söyleyeyim aslında MARS'ı görmek en önemliydi.burda ifade etmenin belki anlamı yok ama üc nesil ARGUN'ları görünce kendimi artık tutamadım.bende fazla ARGUN'cuyum herhalde babacım en güzel bebekde sende duruyor.Burcucum senide kutluyorum babaanne ile dede de herhalde kanat taksalar daha iyiydi cünkü yol onlara bitmeyecek gibi geliyordur.pazartesi newyork'da olmak icin neler vermezdim cem hayatım o anı ölümsüzlestir de görelim ltf.hepinizi özellikle sünnetli yegenimi kucaklıyorum ARGUN soyadının en sadık üyelerinden DERİN DEVLETİN YEGENİ